Onze medewerkers werken met passie voor en met de Apeldoornse samenleving. Onze medewerkers zijn loyaal en hebben oog voor elkaar en voor de inwoners, instellingen en ondernemers van Apeldoorn. Deze betrokkenheid willen we vasthouden. Maar we gaan ook werken aan onze zakelijkheid, waarbij we elkaar aanspreken op gemaakte afspraken en kritisch zijn op het proces en het resultaat. Medewerkers krijgen en nemen hun verantwoordelijkheid, vanuit vertrouwen en eigenaarschap. Veranderingen in cultuur (gedrag en handelen) vragen veel tijd en aandacht en moeten we samen doen. Wij doen dit door ons vakmanschap, onze innovatiekracht en betrouwbaarheid leidend te laten zijn op elke plek in onze organisatie, en door samenwerkingen aan te gaan binnen en zeker ook buiten het stadhuis. We hebben te maken met grote opgaven, zoals de woonopgave, energietransitie en veiligheid, en met complexe vraagstukken, zoals het dalende vertrouwen in de overheid en de krapte op de arbeidsmarkt. Dit vraagt van onze organisatie wendbaarheid en veerkracht om onze ambities waar te kunnen maken en onze resultaten te kunnen behalen.
PRESTATIE
1.4.1 We leveren vakmanschap |
Indicatoren
|
1.4.2 We tonen Innovatiekracht |
Indicatoren
|
1.4.3 We zijn betrouwbaar |
Indicatoren
|
1.4.4 We werken samen |
Indicatoren
|